Amazon ar lucra la propriul serviciu de streaming muzical, conform surselor apropiate de compania lui Jeff Bezos. Scopul este de a realiza un serviciu muzical cu aceeaşi calitate ca Spotify sau Tidal şi avem detalii despre el mai jos.
Amazon îşi va oferi serviciul la preţul de 15 dolari pe lună şi ar urma să livreze muzică la o calitate mai bună decât piesele ascultate de pe CD. Ce e drept gigantul american oferă deja un serviciu internaţional de streaming plătit, disponibil ca parte din Prime sau separat. Mai există şi varianta serviciului gratuit cu reclame oferit pe boxele cu Alexa pentru publicul din SUA.
Diferenţa la noul serviciu o va face calitatea şi disponibilitatea melomanilor de a migra de la Tidal, Deezer sau Spotify. Faţă de alte companii care tocmai ar intra în această zonă, Amazon are şi finanţele şi conexiunile cu casele de discuri pentru a pune în mişcare aşa ceva. Piaţa de streaming muzical high end este în continuare o nişă. Atenţie vorbim de content hi-fi pentru cei care vor să audă ceva deosebit, de o calitate excelentă, eventual pe sisteme de multe sute de euro.
Tidal este respectat, dar e mic, cu cei 3 milioane de abonaţi ai săi. Qobuz, tot un serviciu de streaming premium are doar 100.000 de utilizatori în Europa. 255 de milioane de abonaţi sunt înscrişi la servicii de gen, fie că e vorba de Spotify, Tidal, Deezer, Apple Music sau altele. Amazon a mai făcut mutări spre piaţa muzicală, lansând device-uri pe bază de Alexa, inclusiv un subwoofer de 130 de dolari. Aşteptam să vedem şi ce selling point va avea serviciul muzical Amazon, în afară de calitate. Poate numărul de melodii şi ceva exclusivităţi…