Prima ediţie a competiţiei Esports „Campionatul Electric Dacia Spring”, organizat pe tema mobilităţii electrice s-a încheiat şi avem acum detalii despre cum a mers. Dacă vă mai amintiţi, pe durata lunii aprilie, iubitorii de jocuri, fie ei gameri amatori sau profesionişti au luat contact cu Dacia Spring… în mediu virtual.
Practic peste 300 de echipe din toată Europa au participat la campionatul de Rocket League, un soi de fotbal cu maşini dacă vreţi. Cei participanţi şi-au putut personaliza maşinile din competiţie cu cât mai multe elemente electrice. Finala a strâns peste 18.000 de spectatori. Colaborarea la nivel european dintre Dacia şi Rocket League a generat sute de materiale în social media, dar şi mii de videoclipuri distribuite pe platformele de video streaming ca Twitch şi YouTube.
În finală s-au duelat echipele Suhhh şi Vitality, iar marele premiu a fost câştigat de olandezii de la Suhhh. Harta de joc tematică Dacia Spring Electric Challenge a fost realizată de către cunoscuţii designeri de hărţi virtuale Rocket League @Lethamyr, @Gidek şi @MrSwaggles. A devenit rapid una dintre cele mai descărcate hărţi din joc, fiind testată de peste 30.000 de utilizatori, inclusiv de către echipe faimoase că Vitality.
Dacia a vrut să creeze interes din partea generaţiei tinere, care să ia contact cu maşina electrică Dacia Spring, bine primită la nivel european şi cu vânzări apreciabile. Pentru a aprofunda parteneriatul, Dacia a sponsorizat ediţia europeană a campionatului Mondial „Rocket League Championship Series”, în timpul căruia a fost difuzat şi Airshow-ul Electric Dacia, apreciat de către participanţi.