Una dintre eficientizările cele mai des întâlnite se referă la departamentul de call center sau contact center din fiecare companie. Fie că este vorba de un întreg departament, fie despre doar una sau două persoane care se ocupă de contactarea și de întreținerea relațiilor cu clienții actuali sau potențiali, în fiecare companie care se respectă, aceste acțiuni sunt obligatorii. Însă modalitatea în care se face acest lucru este cel puțin rudimentară în cele mai multe cazuri.
De obicei angajatul fie are o memorie foarte bună și reține toți clienții pe care trebuie să îi contacteze pentru a lămuri aspecte ale contractului, ale colaborării sau ale unei eventuale plăți restante, fie își notează totul în detaliu pentru a ști pe cine și în ce privință trebuie să contacteze în fiecare zi. Însă este o pierdere de timp realizarea unui dosar de client pentru fiecare, în care să se noteze toate detaliile discutate anterior și prețurile negociate cu clientul, în funcție de criteriile stabilite de comun acord. Ca să nu spunem că la un număr mare de clienți, dosarele adunate pot ocupa foarte mult spațiu.
Nu mai este secolul arhivelor fizice. Este era cloud-ului. O soluție mult mai la îndemână pentru orice departament de call center sau, pur și simplu, de vânzări sau de relații publice, este un cloud-based inbound contact center software, care să facă toată munca mult mai ușoară. Mai ușor de centralizat informațiile despre fiecare client și informațiile negociate cu acesta. Mai ușor de găsit fiecare client după fel de fel de criterii. Mai ușor de urmărit performanța unui anumit segment de clienți. Mai ușor de măsurat performanța unui angajat. Mai ușor de urmărit aspectele cele mai frecvente pe care le aduc în discuție clienții, ca mai apoi să fie preîntâmpinate și rezolvate înainte ca ele să apară.
Însă acest software despre care discutăm este chiar mai performant de atât. Are abilitatea de a se conecta la un dispozitiv cum este telefonul, pentru a realiza apeluri printr-un simplu click. Are abilitatea de a prelua încasări prin metode foarte performante, chiar în timpul apelului telefonic, în situația în care și persoana apelată este pregătită să facă plata în acel moment.
Bineînțeles, mai sunt multe alte beneficii prin care acest software de la VCC Live le oferă companiilor care decid să îl folosească. Trebuie doar să vă convingeți, solicitând o sesiune demonstrativă. Sunt multe companii foarte cunoscute care au decis să folosească acest software în departamentele de call center și de vânzări. De ce nu ai face-o și tu? Dacă pentru ei este foarte eficient, și pentru tine ar trebui să fie cel puțin la fel de eficient.