Fix în urmă cu un an, mai precis pe 17 iunie scriam aici despre noua identitate vizuală DACIA. La acea vreme, producătorul român prezenta un nou logo și o culoare specifică. Emblema debuta odată cu prezentarea conceptului Bigster, iar acum o vom regăsi pe toate modelele din gamă.
Prin acest nou logo, Dacia spune că își reînnoiește promisiunea de a oferi simplitate, robustețe și accesibilitate. Este o adaptare la tendințe și la cerințele pieței iar această emblemă „Link” reprezintă o abordare modernă a brandului autohton.
Noua imagine de marcă se va regăsi pe toate modelele Dacia, cât și în exteriorul locațiilor reprezentanțelor. Noul logo reprezintă o îmbinare între literele „D” și „C„, simbolizând relația de încredere dintre companie și clienții săi. Emblema apare în zona frontală, pe capacele roților, pe interfața sistemului multimedia și în multe alte locuri.
Pe volan și în spatele automobilelor vom vedea logo-ul DACIA scris cu 5 litere și un font Cyberpunk. Așa cum spuneam și mai sus apar și noi culori și anume Lichen Kaki. Este disponibilă pe toate modelele și este inspirată de natură. De asemenea, aflăm că nivelurile de echipare au fost redenumite pentru ca gama auto să fie mai clară.
Access și Essential sunt cele mai accesibile versiuni. Urmează Expression la mijloc, iar Journey este modelul cel mai bine echipat. Există și Extreme, perfect pentru călătorii de vacanță. Logo-ul cel nou va fi aplicat pe Logan, Sandero, Spring, Duster, Jogger și Sandero Stepway.
Dacă îți dorești un nou model, află că poți comanda deja unul, din 16 iunie fiind disponibile. Detalii extra găsești pe site-ul Dacia aici!