Multe companii din zona auto au adus pe piață modele electrice, iar GM este una dintre cele care se pregătește să lanseze noi modele ce adoptă platforma Ultium EV. În pragul acestui eveniment descoperim astăzi că are loc un rebranding. Se schimbă pentru început logo-ul pentru a arăta tuturor că firma este pregătită pentru un viitor electrificat.
Aflăm că în așteptarea modelelor GMC Hummer EV și Cadillac Lyriq în showroom-uri, GM face această mutare. Logo-ul familiar în chenar pătrat și cu fundal albastru este înlocuit de o variantă modernă. O vedeți mai jos și avem aici o schimbare destul de mare. Cu rotunjimi și un fond actualizat, dar și o nuanță de albastru electric pe care mulți o folosesc pe mașinile electrice.
Aflăm și un detaliu interesant, acela că avem aici a 5-a schimbare de logo pentru constructorul auto în cei 113 ani de activitate. De asemenea, GM ne spune că acest nou logo a fost creat cu intenția de a exprima „cerurile senine ale unui viitor cu zero emisii și energia platformei Ultium”. Compania mai afirmă că acel underline la litera „m” face referire la fostele logo-uri și reprezintă vizual platforma Ultium.
Spațiul negativ al literei „m” alături de acel underlin formează simbolul unui ștecher, aluzie la electrificare. Mai descoperim că GM a dat și startul unei campanii de marketing pentru promovarea acestui viitor electrificat bazat pe platforma Ultium EV. Până în 2025, GM se așteaptă la lansarea a 30 noi modele EV global. În SUA 40% din aceste modele EV vor fi complet electrice și nu hibride.