HBO e departe de a fi colosul de streaming care se doreşte şi s-a mişcat greu în a crea producţii unice în ultima vreme. Chiar dacă producţii ca „Big Little Lies” au luat o grămadă de premii, acel serial nu va rămâne prea mult în memoria publicului. E nevoie de ceva nou mai ales că se termină şi Game of Thrones la anul… Iar noul şef HBO are câteva idei proaspete.
HBO are 42 de milioane de abonaţi în SUA şi aproape 6 miliarde de dolari profit în ultimii 3 ani. În 2017 a primit nu mai puţin de 29 de premii Primetime Emmy, deci nu merge rău deloc. John Stankey, director AT&T şi unul din şefii mari WarnerMedia, ocupându-se şi de HBO deci are câteva planuri. A declarat recent că ar fi cazul ca reţeaua să îşi extindă acoperirea şi în alte segmente de pentru a rămâne un serviciu competitiv.
AT&T a cumpărat Time Warner şi tranzacţia de 85 de miliarde de dolari a fost finalizata în primăvară, după ce totul fusese anunţat în 2016. Pe viitor se mizează pe mai mult user engagement şi o monetizare mai eficientă. Stankey doreşte ca utilizatorul să stea „lipit” de ecran mai mult, iar HBO va putea oferi noi tipuri de abonamente şi modalităţi alternative de advertising.
HBO are nevoie de ore în fiecare zi, nu ore pe săptămână în care să ţină publicul aproape. HBO Now e departe de ce oferă Netflix, Amazon sau alţi rivali de gen, deşi a reuşit să obţină câteva exclusivităţi binevenite în ultima vreme. Potenţialul este uriaş, pentru că spre deosebire de Netflix, care aruncă cu miliardele în zeci sau sute de producţii, HBO are standarde înalte şi porneşte mai puţine producţii şi mai atent selecţionate.
Poate le trebuie un serial cu super eroi…