Mai nou brânza din hamburgeri e subiect fierbinte la Google; Iată de ce!

0
1117

Cu câteva zile în urma colegii de la Mobilissimo.ro scriau despre o poveste haioasă, în care până şi CEO-ul Google s-a implicat într-un caz de clarificare a semnificaţiei emoji-ului hamburger. Aparent lumea era nemulţumită că în alte ecosisteme burgerul avea brânza sus, iar la Android brânza se afla jos, imediat pe chiflă.

Publicitate
⚡ -3% din preț pe QuickMobile dacă folosești cuponul: QUICK202

Din ce am înţeles până şi iconul pentru burger de pe Android este numit „cheeseburger”, de aici probaibil şi neclaritatea. Google a vrut să clarifice odată pentru totdeauna chestiunea şi a servit angajaţilor săi o masă de prânz vineri, care includea burgerii cu brânză jos. E vorba despre biroul din Seattle al companiei, iar mâncarea a purtat numele de „Android Burgers”.

Emoji-ul hamburger, cunoscut şi ca „cheeseburger” a fost aprobat ca o parte a lui Unicode 6.0 în 2010 şi nu a cunoscut schimbări prea mari. A fost adăugat în Unciode 1.0 în 2016. Dacă vreţi repere, Apple are brânza imediat sub roşie şi imediat deasupra cărnii, iar Microsoft procedează cam la fel. Să vă zic şi de ce Google procedează prost? Brânza, sau mai bine zis caşcavalul se topeşte şi curge. Dacă curge pe chiflă, curge şi pe mâna voastră.

Dacă va curge undeva de deasupra, acoperă carnea şi oferă un gust special. Google, te rugăm învaţă să faci burgeri ca lumea!