MetaHuman Creator vine de la Epic și ne permite să creăm personaje digitale suprarealiste

0
1160
MetaHuman Creator vine de la Epic și ne permite să creăm personaje digitale suprarealiste

Cu mult înainte ca industria jocurilor video să explodeze, era extrem de complicat să creezi un personaj virtual, dar mai ales să-l animezi și să-i oferi trăsături umane. Bineînțeles, nici acum nu este foarte ușor, însă este mult mai facil față de acum câțiva ani. Epic își propune să schimbe asta, iar astăzi aflăm că a lansat MetaHuman Creator. Ce face mai exact această soluție software aflăm în rândurile de mai jos.

Publicitate
⚡ -3% din preț pe QuickMobile dacă folosești cuponul: QUICK202

Această soluție software funcționează direct din browser și permite oricui să-și creeze un personaj digital. Trăsăturile și expresiile faciale vor fi redate extrem de realist, iar utilizatorii vor putea alege chiar și o voci pentru personajele create. Totodată, funcționând într-un simplu browser, programul poate fi folosit pe orice dispozitiv, doar cu o conexiune la internet. Se pare că Epic folosește streaming pentru a funcționa, similar cu platformele de cloud gaming existente pe piață. Iată mai jos și clipul de prezentare pentru MetaHuman Creator:

Din câte vedeți, caracterele sunt extrem de realiste și par bine redate. Procesul de creație seamănă foarte mult cu cel existent deja în jocuri precum CyberPunk 2077, GTA V sau Saints Row. Totuși, este mult mai complex, oferindu-ne posibilitatea de a ajusta personajul la cel mai înalt nivel. Îmi amintește de proiectul Samsung NEON care își propunea să creeze avatare digitale suprarealiste. Deși pare o activitate distractivă, software-ul este extrem de folositor, în special pentru dezvoltatorii de jocuri video și animatori.

Este vorba de munca grea a acestora care poate fi acum făcută on-the-go pe orice dispozitiv pe care-l au la îndemână. Noua soluție software nu este încă disponibilă public totuși. Se află în beta și poate fi accesată de un număr restrâns de oameni. Puteți afla mai multe detalii despre aceasta pe site-ul Unreal Engine.