Netflix îşi dezvăluie statisticile pentru România: 55% din ore petrecute în streaming sunt pe televizoare cu Internet

0
1797

În această perioadă de final de an, de recapitulări şi când se trage linia, Netflix ne prezintă trendurile din România cu privire la streaming. Aflăm şi date la nivel european şi vedem cum ne comparăm cu vecinii noştri de continent, dar şi ce device-uri preferă cei care fac binging.

Publicitate
⚡ -3% din preț pe QuickMobile dacă folosești cuponul: QUICK202

Aflaţi că utilizatorii Netflix din Europa folosesc între 3 şi 5 terminale conectate la Internet pentru a consuma conţinuturi şi continuă bingingul pe orice tip de device, de la telefoane şi televizoare inteligente la console de jocuri. La nivel local, pe piaţa din România utilizatorii petrec 55% dintre orele în care urmăresc conţinut pe Netflix pe televizoarele conectate la Internet.

Cel mai popular device conectat la TV este set top box-ul, uneori chiar în variante 4K. Smart TV-urile sunt pe locul 2, dar şi device-urile pentru streaming, precum Apple TV, Roku sau Chromecast, apoi consolele de jocuri, ca Xbox şi PlayStation. Trecând la piaţa europeană, Netflix a descoperit că în ciuda faptului că mulţi utilizatori şi-au făcut abonament pe mobil sau laptop, televizoarele conectate rămân mediul ideal de consum.

La mai puţin puţin de 6 luni de la crearea unui cont Netflix, televizorul conectat este principalul mediu de consum pentru 59% dintre abonaţii din România. Având în vedere trendurile actuale, nu ne miră că vânzările de televizoare smart reprezintă 56% din toate vânzările TV din Europa pe prima jumătate a anului. Netflix are atuuri precum suportul pentru conţinut 4K HDR şi compatibilitate cu surround 5.1, dar şi suport pentru acustica tridimensională Dolby Atmos.

Netflix are în acest moment peste 109 milioane de abonaţi din 190 de ţări, care consumă zilnic peste 125 de milioane de ore de filme şi seriale, dar şi documentare.