Ne plac poveştile de succes din reţelele de crowdfunding, pentru că aşa se nasc produsele revoluţionare. Cu implicarea publicului, cu puţină inspiraţie şi o idee bună se poate ajunge la un device care să schimbe lumea. În cazul de faţă e vorba despre un record de sumă de crowdfunding: 8 milioane de dolari strânşi într-un an de MyKronoz cu ceasul ZeTime.
Detalii despre proiect au fost date publicităţii în cadrul Baselworld 2018, conferinţă la care sunt prezentate cele mai mari noutăţi legate de ceasuri, purtabile şi orologerie. Campania de crowdfunding a produsului debuta în martie 2017 şi de atunci creatorul său a trecut printr-o adevărată aventură. MyKronoz este o companie elveţiană, în cazul în care nu ştiaţi, iar firma a pornit la drum cu o campanie pe Kickstarter de 35 de zile.
Şi-a încercat norocul şi pe Indiegogo, Makuake, Zec Zec sau Wadiz, reţele de finanţare din Taiwan, Coreea sau Japonia. De atunci şi până acum MyKronoz şi-a livrat produsele în peste 100 de ţări, iar ceasul a ajuns la peste 40.000 de susţinători. Ceasul hibrid se găseşte şi pe Amazon, dar şi la retaileri cu magazine fizice. Ce e inedit la acest produs e că vine cu braţe mecanice peste un touchscreen color.
Designul elveţian pur e la posturi, dar şi funcţiile inteligente. Acele braţe always on funcţionează până la 30 de zile cu o singură încărcare, deci funcţia principală a ceasului rezistă şi o lună. Preţul porneşte de la 199 dolari, iar purtabilul vine în variante de 39 mm şi 44 mm, respectiv ecrane de 1.05 inch şi 1.22 inch. MyKronoz a devenit cea mai finanţată companie din istorie pe Kickstarter, iar ceasul său un succes uriaş. Firma era fondată în ianuarie 2013, cu sediul în Geneva.