TikTok și-a anunțat astăzi oficial parteneriatul cu Sony Music Entertainment. Prin intermediul acestuia, utilizatorii pot acum accesa întregul portofoliu de muzică al companiei japoneze, disponibil prin aplicația mobilă sau web.
Prin această colaborare, membrii pot acum utiliza toate hiturile, noutățile, melodiile populare sau clasice în crearea de conținut video. De asemenea, acest lucru va ajuta Sony să-și promoveze noii artiști.
Dennis Kooker, președintele Global Digital Business și vânzări din SUA pentru Sony Music Entertainment, a spus că prezentul parteneriat își propune să „stimuleze studiul muzicii, să extindă oportunitățile creative și să susțină carierele artiștilor”. Ole Obermann, Global Head of Music TikTok, a adăugat:
„Suntem încântați să încheiem acest parteneriat cu Sony Music, astfel, putem continua să lucrăm împreună pentru a implementa întreg portofoliul de artiști Sony pentru SUA și întreaga lume, prin TikTok. Mai ales în aceste vremuri, când artiștii sunt nevoiți să găsească noi moduri pentru a se conecta cu fanii și muzica lor, ne angajăm să facilităm acest lucru.”
Sony Music nu este singurul studio de muzică care colaborează cu TikTok pentru a ajuta artiștii și creatorii de conținut. La începutul acestui an, aplicația a încheiat, de asemenea, o colaborare cu Merlin din Marea Britanie. Astfel, utilizatorii dispun acum de un catalog și mai vast de piese ce pot fi utilziate în crearea de clipuri video.