Din biografia lui Steve Jobs scrisă de către Walter Isaacson a reieşit clar că Apple lucrează la un televizor, unul care va interconecta toate celelalte iGadgeturi din casă. Până ce acesta va fi lansat, Sony mai are o şansă să contracareze produsul, mai ales după o perioadă de pierderi financiare şi de lipsa de succes în domeniul TV.
Sony vrea să revoluţioneze televizoarele şi să ofere publicului conceptul de „al patrulea ecran”, cel care va unifica PC-ul cu telefonul şi tableta, eventual şi cu consolele Sony. CEO-ul Howard Stringer a oferit detalii în această privinţă, afirmând că segmentul de cercetare şi dezvoltare este deja pus la treabă pentru noul televizor. În acest moment Sony pierde bani cu fiecare televizor produs, conform oficialului sau, deci va trebui să se reinventeze…
Aflaţi că gigantul japonez a anunţat pierderi în segmentul LCD TV de 1.15 miliarde de dolari pe ultiml an, la care adăugăm şi cheltuielile cu înglobarea completă a Ericsson, transformând Sony Ericsson doar în Sony. Între timp, Apple se presupune că ar lucra la un televizor pe bază de Siri, iar Sony nu poate permite apariţia unui astfel de concurent, care i-ar îngropa…
Cu ce ne vor surprinde oare japonezii?