
Clubhouse este o aplicație de social media audio care a devenit populară în 2020. Serviciul a fost exclusiv pentru utilizatorii iOS o perioadă, însă recent a ajuns și pe Android. Totuși, până să ajungă și în Google Play, Twitter a creat propria versiune (Spaces), pentru ambele sisteme de operare. Astăzi, Spotify a lansat „Greenroom”, alternativa sa pentru Clubhouse. Avem detalii despre aplicație mai jos.
Spotify’s Greenroom a fost lansat astăzi în peste 135 de țări. Aplicația este disponibilă spre descărcare atât în Google Play, cât și în App Store, iar funcționalitatea acesteia e similară cu Clubhouse. Spotify susține că aplicația este gândită pentru creatorii de conținut și artiști. Totuși, toți utilizatorii au posibilitatea de a crea camere, a adera la acestea sau la grupuri și a căuta camerele artiștilor preferați.
Interfața este similară cu cea adoptată de către Clubhouse. Totuși, aceasta sosește pe culoarea caracteristică Spotify, verde. Elementele de UI par a fi luate direct din aplicația de streaming muzical. Totodată, aflăm că ne vom putea conecta facil, utilizând același cont de Spotify și în Greenroom. Utilizatorii au posibilitatea de a înregistra discuțiile din camere, iar compania susține că aplicația oferă tot ce este necesar pentru o experiență plăcută de utilizare.
Mai aflăm că în această vară, Spotify va lansa un serviciu pentru creatorii de conținut. Acesta va permite utilizatorilor să-și monetizeze munca și podcast-urile realizate prin intermediul aplicației. Merită menționat că Spotify Greenroom nu este un serviciu exclusivist, orice având posibilitatea să folosească aplicația gratuit, fără invitație. În aplicație există categorii, în funcție de interesele utilizatorilor și ne putem abona la diferite camere pentru a fi notificați când un podcast începe.
Puteți descărca aplicația din App Store sau Google Play începând de azi!