Tinder îşi produce propriul serial apocaliptic, iar Airbnb le urmează exemplul

0
991

După ce Apple a intrat în zona de streaming de seriale şi filme, iată că şi alte companii tech intră în această zonă, ba chiar şi cea a producţiilor proprii. Tinder şi Airbnb se ocupă mai nou cu asta, deşi nu te-ai aştepta de la o aplicaţie de dating şi una hotelieră. Despre ce e vorba aflaţi mai jos.

Publicitate
⚡ -3% din preț pe QuickMobile dacă folosești cuponul: QUICK202

Tinder ar fi încheiat deja filmările la prima sa serie cu format tipic televizat, cu o tematică apocaliptică. Tinder nu e nici măcar la prima tentativă de creare de content, lansând anul trecut secţiunea editorială „Swipe Life”. Pe atunci era un soi de revistă sau serie de articole tip blog, dar acum lucrurile sunt serioase. Avem o serie de episoade scriptate, concentrate pe o poveste apocaliptică şi care scoate în evidenţă relaţiile interumane.

Strategia secundară din fundal va fi dezvăluită ulterior. Serialul va debuta în aplicaţia Tinder chiar de luna viitoare. Va face parte dintr-o experienţă de tip „choose your own adventure”. Veţi face swipe în dreapta sau stânga pentru a continua povestea într-un mod sau altul. Sunt 6 episoade în total, filmate în Mexico City. Conceptul e inspirat de „Black Mirror: Bandersnatch”. Ideea este de a răspunde la întrebarea „cu cine ţi-ai petrece ultima noapte de existenţă înainte de Apocalipsa?”.

Airbnb pregăteşte propriile producţii, unele turistice care ar stimula utilizatorii să călătorească. Airbnb caută de ceva vreme parteneri cu care să realizeze producţii de gen şi să promoveze locaţiile de închiriat, dar şi gazdele sale. Vrea să îşi asocieze imaginea cu cea de Lifestyle şi Travel. Un serial al lor se va numi „Home” şi va sosi în serviciul Apple TV+.