După UberGreen, încă un serviciu derivat din Uber se pregăteşte să ajungă în ţara noastră. E vorba despre UberEats, serviciu de livrare de mâncare, care e pregătit să intre pe piaţa de la noi.
Până acum maximul livrărilor de „mâncare” Uber a implicat acele îngheţate aduse la birou câtorva clienţi norocoşi, atunci când Uber a avut o campanie specială cu Magnum dacă nu mă înşel. Aplicaţia de livrare de mâncare UberEats va trece la un meniu mai complex (burgeri, pizza, chinese food etc). Va debuta în 100 de oraşe din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, după ce a generat deja profit în zonele în care activează.
Serviciul de livrare de mâncare operează deja în peste 200 de oraşe, iar în 2018 va ajunge în Irlanda, Egipt, Cehia şi România. Asta pe lângă zeci de oraşe din UK şi Franţa. UberEats a prins atât de bine la public, încât a a generat 10% din veniturile companiei Uber în trimestrul 4 al anului trecut. Pentru cei care se întreabă cum stăm cu food delivery-ul la noi, răspunsul este „foarte bine”.
Această piaţă va ajunge la 196 de milioane de dolari în România în anul curent. Comenzile online ajung la 192 de milioane de dolari din acest total. Predicţiile arată că în următorii 4 ani se va ajunge la o piaţă de 452 de milioane de dolari la noi. Oficialii Uber au încurajat proprietarii de restaurante care sunt interesaţi de UberEats să ia legătura cu ei.
Prin aplicaţia celro de la Uber veţi putea urmări livrarea mâncării în timp real, modifica punctul de livrare şi folosi acelaşi cont de pe care solicitaţi şi curse Uber. Eats are şi avantajul că poate promova restaurante mai puţin cunoscute, dar gata să intre in sistem.