evoMAG ne informează astăzi cu privire la evoluţia vânzării de produse pe parcursul ultimei luni, în special cele care chiar sunt utile în această perioadă de pandemie. Aflăm că vânzările de purificatoare de aer, produse destinate întreţinerii sănătăţii, dar şi cele de gătit acasă au crescut în medie cu 50%.
E vorba despre vânzările pe ultimele 4 săptămâni, iar doar vânzările de purificatoare de aer au crescut cu 50%. Au fost şi comenzi în creştere pentru maşini de făcut pâine şi aparate de tip multi cooker. Bugetul pe care l-au alocat românii pentru achiziţii de astfel de produse a fost de aproximativ 1000 de lei. S-a remarcat şi o mai mare atenţie dată de clienţi produselor legate de sănătate şi igienă personală. Aş pune achiziţiile de purificatoare de aer nu neapărat pe tema Coronavirusului, ci a indicilor de poluare tot mai mari din Capitală, dar şi a incendiilor dese provocate de arderile de gunoaie. Cine stă la periferie ştie exact despre ce vorbim şi ce mirosuri apar noaptea.
În plus, venirea primăverii înseamnă şi polen şi alergeni în plus în aer, dar şi trezirea la viaţa a bacteriilor şi microbilor. Tot mai mulţi români au stat acasă şi au luat în calcul posibilitatea de a găti de acasă, lucru reflectat în creşterea vânzărilor de maşini de făcut pâine, cu 70% şi a aparatelor de tip multicooker cu 30%. evoMAG a avut şi comenzi crescute pentru roboţi de bucătărie, dar şi blendere şi storcătoare de fructe. Nu am uitat de zona de fitness şi wellbeing.
Benzile de alergat, stepperele şi biciclete de fitness au mers bine în această perioadă. Nu uităm nici de brăţările de fitness şi ceasurile cu funcţii sportive. Cât despre îngrijirea personală, românii au căutat termometre cu detecţie rapidă, fie cu raze infraroşii, fie de contact, dar şi tensiometrele. Bugetul pentru acest segment de produse a fost de aproximativ 1500 de lei. Estimările arată că în perioada următoare vor creşte şi mai mult vânzările de produse de gen, în special cele de home cooking şi cele pentru îngrijire personală.