Elon Musk nu ar fi Elon Musk fără o mică doză de aroganţă. Ca atare nu sunt chiar surprins că CEO-ul Tesla a declarat recent că vânzările Tesla sunt superioare celor Apple, „în zona în care contează”. Declaraţia a venit în cadrul unui interviu recent, în care Elon Musk a comparat magazinele fizice şi reprezentanţele Tesla cu cele Apple.
Musk a declarat că „vânzările pe metru pătrat realizate de Tesla sunt mai mari decât cele Apple”. Mai mult decât atât, ar fi aşa mari încât „ai nevoie de un telescop să vezi cine e pe locul 2”. În aceste condiţii cred că Musk se referă la faptul că deşi Tesla are mai puţine reprezentanţe şi magazine decât Apple şi muuuulţi alţi producători auto, vânzările sunt impresionante pentru filialele sale.
E drept că Apple a dominat în categoria „vânzări pe metru pătrat” mulţi ani şi un punct de atracţie a fost mereu designul celebru al acelor Apple Store-uri. Trebuie să aflaţi şi câteva detalii despre această bătălie. Spre exemplu magazinele Tesla sunt mai mici decât cele Apple şi există de 5 ori mai puţine reprezentanţe de gen faţă de Apple Store-uri.
Ar fi fost interesant să vedem o comparaţie cu alţi producători de automobile şi nu cu Apple. Tesla refuză să aibă abordarea standard a unui producător auto, ceea ce a dus chiar la probleme legale uneori. Totuşi comenzile rămân impresionante şi acum aşteptăm să vedem şi cum stau cu vânzările propriu zise. Canalul direct de retail pentru Tesla pare a fi soluţia câştigătoare deocamdată.