Dacă mai devreme în cursul acestei zile aflam că s-a pus la cale inițiativa „Donează pentru linia întâi”, iată că acum descoperim o altă companie din România care se alătură luptei împotriva Covid-19. Este vorba despre Visual Fan, deținătoarea brandului Allview care va începe producția de măști la Brașov.
Compania își va difersifica astfel activitățile pentru a ajuta activ la rezolvarea problemelor cauzate de pandemia de coronavirus. În contextul situație actuale în care echipamentele medicale sunt foarte greu de procurat și având deja relații solide și de încredere cu producători și furnizori acreditați în China, Visual Fan a achiziționat la cele mai bune prețuri consumabile medicale pentru o serie de parteneri, organise și instituții de sănătate publică și private.
Suntem informați că aceste demersuri au fost posibile datorită istoriei îndelungate, de mai bine de 20 ani, pe care Visual Fan o are cu partenerii chinezi. Aflăm și că firma a achiziționat într-un proces accelerat echipamente de protecție și accesorii medicale, primele comenzi fiind deja onorate.
Iată ce a avut de spus Lucian Peticilă, CEO Allview:
„Prioritatea noastră este protejarea oamenilor în paralel cu sprijinirea eforturilor naționale și globale de combatere a răspândirii coronavirusului. Oferim sprijinul nostru, eroilor din prima linie, care luptă neobosit împotriva răspândirii virusului, zi de zi. Îmi place să gândesc că așa arată o lume normală, în care fiecare dintre noi pune umărul pentru celălalt. Îmi place să cred că ne vom păstra și dezvolta aceste comportamente pozitive și după ce vom fi depășit criza de sănătate.”
De asemenea, în perioada următoare, compania își propune achiziția unui echipamente de producție măști. Aceasta este o măsură de diversificare a capacității de producție și asamblare de la Brașov. Compania va continua acțiunile de sprijin prin donarea de echipamente de protecție și consumabile medicale.
Acestea sunt adresate instituțiilor de sănătate publică și private, precum și unor ONG-uri. Scopul este acela de a contribui la reducerea suprasolicitării sistemului de sănătate românesc. Compania își ia angajamentul de a continua acest demers, pe toată perioada crizei sanitare.